Compliment of klacht?

Bent u tevreden?

Dat vinden we fijn om te horen! Wilt u een positieve ervaring delen of een compliment geven aan één van onze medewerkers of teams? Dat stellen wij zeer op prijs. U kunt dit mailen aan almere@buurtzorgt.nl en wij zorgen ervoor dat uw bericht bij de juiste persoon (of personen) terecht komt.

Bent u niet tevreden?

Wij streven ernaar u of uw naaste zo goed mogelijk te helpen. Als u niet tevreden bent over de zorgverlening van het BuurtzorgT-team, dan waarderen wij het als u dit bespreekt met uw behandelaar. Hij/zij zal in overleg met u proberen een oplossing voor het probleem te vinden. U kunt ook vragen om een andere behandelaar uit het team te spreken.

Mocht dit voor u niet tot een bevredigend resultaat leiden, dan kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris luistert naar iedereen die een klacht heeft over BuurtzorgT en die niet zelf heeft kunnen oplossen met een behandelaar. Hij kent BuurtzorgT goed en stelt zich neutraal op. De klachtenfunctionaris is te bereiken per email: klachtenfunctionaris@buurtzorgt.nl

Bekijk hier de klachtenregeling (PDF-bestand).

BuurtzorgT is aangesloten bij een door het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport erkende geschilleninstantie, namelijk de geschillencommissie zorg.